Naším posláním je zvyšovat kvalitu nápojů a kulturu pití u nás i ve světě. Jsme jednička na trhu nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Pečujeme o zdravý pitný režim našich zákazníků a umožňujeme jim vybrat si ze širokého sortimentu výrobků.

Naše značky - např. Mattoni, Magnesia, Aquila, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká kyselka, pocházejí z nejkvalitnějších přírodních zdrojů. Pečlivě si vybíráme licenční značky (Granini, Yo, Schweppes) do našeho portfolia, abychom kvalitou a chutí uspokojili všechny náročné spotřebitele.
Nově do našeho portfolia přibyly i značky Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew, Evervess, Lipton Ice Tea, Gatorade, Toma a bramborové chipsy Lay´s a křupky Cheetos.

Vyrábíme vysoce kvalitní produkty díky kombinaci výkonného, moderního systému výroby a vyškolených odborníkůz výroby, prodeje, distribuce nebo marketingu.
Jako česká společnost využíváme výhodu rychlého lokálního rozhodování, pravidelně jsme oceňováni světově prestižními tituly za design našich výrobků.

Jsme Karlovarské minerální vody. Jsme tu s vámi již více než 140 let. Chcete se stát jedním z nás?

Asistentka vedení společnosti

Mariánské náměstí 159/4, 110 00  Praha-Staré Město, Česká republika

Máte chuť být podporou vedení společnosti? Umíte se vypořádat s administrativou i nečekanými úkoly? Rádi/y dáváte věci do pořádku a nacházíte i v chaosu řád? Zvládnete mnoho úkolů v krátké době? Nerozhodí vás změna priorit a umíte si vybudovat důvěru? Chcete využít angličtinu v denní komunikaci? Máte zájem být součástí naší společnosti?

Vaše náplň práce bude:

  • překládání korespondence a tlumočení schůzek z/do anglického jazyka (obvykle s obchodními partnery/zaměstnanci)
  • vedení diáře, sjednávání schůzek a návštěv pro vedení společnosti
  • vyřizování telefonické a e-mailové komunikace, korespondence, atd.
  • organizování pracovních cest (objednávání hotelů, rezervace letenek, půjčování aut, atd.)
  • komunikace s obchodními partnery, dodavateli, zákazníky a zaměstnanci společnosti
  • a další nezbytné administrativní úkony a organizační podporu

Co pro nás bude důležité při výběru:

  • velmi dobrá znalost anglického jazyka - překlady odbornější korespondence a schůzek
  • zkušenost z asistentské pozice (1-2 roky)
  • zájem o dlouhodobou spolupráci
  • administrativní a organizační dovednosti
  • odhodlání a schopnost dotahovat věci do konce
  • časová i úkolová flexibilita
  • znalost balíčku MS Office alespoň uživatelsky

Co Vám nabízíme:

  • lukrativní pracovní prostředí v centru Prahy, v blízkosti Staroměstského náměstí
  • zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • firemní benefity
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • možnost pracovat pro nejvyšší vedení společnosti

Kontakt

MATTONI - KMV, a. s.
Petra Heinzová
Apply Forward to a friend
Back to vacant jobs