Naším posláním je zvyšovat kvalitu nápojů a kulturu pití u nás i ve světě. Jsme jednička na trhu nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Pečujeme o zdravý pitný režim našich zákazníků a umožňujeme jim vybrat si ze širokého sortimentu výrobků.

Naše značky - např. Mattoni, Magnesia, Aquila, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká kyselka, pocházejí z nejkvalitnějších přírodních zdrojů. Pečlivě si vybíráme licenční značky (Granini, Yo, Schweppes) do našeho portfolia, abychom kvalitou a chutí uspokojili všechny náročné spotřebitele.
Nově do našeho portfolia přibyly i značky Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew, Evervess, Lipton Ice Tea, Gatorade, Toma a bramborové chipsy Lay´s a křupky Cheetos.

Vyrábíme vysoce kvalitní produkty díky kombinaci výkonného, moderního systému výroby a vyškolených odborníkůz výroby, prodeje, distribuce nebo marketingu.
Jako česká společnost využíváme výhodu rychlého lokálního rozhodování, pravidelně jsme oceňováni světově prestižními tituly za design našich výrobků.

Jsme Karlovarské minerální vody. Jsme tu s vámi již více než 140 let. Chcete se stát jedním z nás?

Insight Manager

Mariánské náměstí 159/4, 110 00  Praha-Staré Město, Česká republika

Role Summary:

Deliver shopper journey insights and translate them into brand/channel specific strategies and responsible for market trends follow-up&insights based on channel and shopper scope for the group (CZ, SK, HU and AT).

Role Accountabilities and Responsibilities:

  • Support development of category visions within the Brand and Channel Strategic frame. Helps to define category long term potential based on shopper and market insights and provide inputs to Sales and Marketing on how to unlock the potential
  • Support Marketing/ Trade Marketing/ Sales operation with shopper insights and translate them into brand/channel specific business proposals
  • Co-operate with Brand Marketing in business planning via developing trade specific analysis
  • Supports brand innovation development through shopper & category insight delivery
  • Responsible for market trends follow-up & insights based on channel and shopper scope
  • Insight platform development for BPC for group (key markets CZ, SK, HU and AT).
  • Run market research insight reporting processes (standard reporting by categories, MMT reporting)
  • Support shopper/channel specific researches and complex ad-hoc market analyses
  • Manage contractual cooperation with market research agencies (Nielsen, Canadean, Dunnhumby)
  • Manage and develop standard reporting for all markets (all available market&category&shopper data)
  • Represents Insight function in the dedicated meetings
  • Communicate Insight platform for BPC for sales leaders on the group level

Requirements:

  • University degree
  • Minimum 5 years of sales/insight experience preferably in FMCG environment
  • Advanced English knowledge
  • Strong technical proficiency with MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Excellent analytical, communication, and creative problem solving skills
  • Ability to balance multiple projects and prioritize work and be adaptable to rapidly changing environment
  • Take ownership for actions, behaviors and contributions while inspiring and motivating self and others
  • Driving License (B) - Travel Required

We offer:

  • Interesting and challenging work within the company that is the largest producer of mineral and spring water in Central Europe
  • Employment contract for an indefinite period
  • Flexible working hours
  • Company car (also for private use)
  • Package of company benefits (e.g. Meal vouchers, 5 weeks of vacation, Benefit Plus Cafeteria, Multisport card)

Kontakt

MATTONI - KMV, a. s.
Petra Heinzová
Back to vacant jobs